2017 m. birželio 25 d., sekmadienis

Tvora

Tvora juosianti kiemą ne tik atlieka svarbias funkcijas (užstoja nuo kelio dulkių, smalsių akių, saugo namus nuo nekviestų svečių), ji taip pat yra labai svarbus sodo stiliaus akcentas.
Galvodama apie tai kokios tvoros norėčiau susiduriu su keliais iššūkiais. Pirmiausiai tai darna su kaimynais ir mano pačios namu. Nenoriu išsišokti stilistiškai, todėl galvojame apie panašią tvorą kokia yra pas kaimynus. Tik egzistuoja maža problemėlė: kaimynų spalva su mano namo spalvų palete visiškai nedraugauja. Na ir galiausiai, kad ir kas man patiktų ar tiktų, pirmiausiai turiu žiūrėti, jog tai būtų pagal mūsų šeimos kišenę.

Kaimynų tvora
Lietuviai tvorų klausimu santūrūs ir konservatyvūs. Stebėdama aplink Vilnių naujai pastatytų namų tvoras pamačiau keletą tendencijų. Arba tvora vienoda, nuobodi ir iš toli net nepastebėtumei kur randasi varteliai ir vartai, arba priekyje labai puošni, su įmantriais vartais, o šone ištempta viela. Toks „miksas“ byloja du dalykus: arba šeimininkai galvoja tik apie pagrindinį įėjimą ir nesijaudina dėl kitų sodo vietų, arba prabangiai tvorai užbaigti iki galo tiesiog nebepakanka lėšų. Todėl turiu gerai pasiskaičiuoti ir apgalvoti visus variantus, kad taip nenutiktų ir mano atveju.




 
Turiu prisipažinti, kad gražios tvoros, kurią norėčiau nusikopijuoti ir tiktų prie mano namo, gyvai nemačiau. Tad dairiausi po interneto platybes, bandydama tenai prisigaudyti idėjų.
Ne visos matytos tvoros tinka mūsų klimatui, o akmeninės ar cementinės būtų labai brangios. Bet idėjų, kaip galėčiau apjuosti kiemą, prisirinkau apsčiai. Labiausiai užkliuvo gražūs ir išraiškingi varteliai, kurie tiesiog kviečia užeiti į vidų. Žinoma, juos kartu su namu projektavo architektai. Tokiu atveju stilius išlieka vieningas ir vaizdas atrodo įspūdingai.


Šitie varteliai mano mėgstamiausi: paprasti ir žaismingi. Jei statyčiau horizontalią tvorą, tikrai nukopijuočiau šią idėją.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą